Informaciją apie savo pateiktas paraiškas ir jų būsenas  NMA informacinėse sistemose galite rasti NMA informaciniame portale, kuriame taip pat viešai skelbiami pareiškėjų ir paramos gavėjų sąrašai pagal įvairias mūsų administruojamas priemones.

Artėja Jums aktualios priemonės paraiškų rinkimas, deklaravote plotus ar laukiate išmokų? Apsilankykite DUK skiltyje, kurioje pateikiame atsakymus į Jums rūpimus klausimus.

NMA informacinis portalas Dažniausiai užduodami klausimai

Į NMA galite kreiptis:

telefonu – tel. +370 (5) 252 6999trumpuoju numeriu 1841
 

Skambinant iš užsienio ar Lietuvoje tel. Nr. +370 5 252 6999, mokestis už minutę taikomas pagal operatorių nustatytus tarifus. Skambinant trumpuoju numeriu 1841 skambučio kaina fiksuota:

Telia - 0,12 Eur/min. (Sujungimo mokestis 0,04 Eur),

Tele2 - 0,12 Eur/min.,

Bitė - 0,15 Eur/min. 

Kokią informaciją galite gauti telefonu?

Kokiomis kalbomis galite gauti konsultaciją?

Rusų kalba gali konsultuoti Agnė Daščinskienė Anglų kalba gali konsultuoti Lina Katunskytė
el. p. [email protected], tel. +370 (5) 252 6999el. p.  [email protected], tel. +370 (5) 252 6999

Užduoti klausimą galite paspaudę šią nuorodą.

Komunikacijos skyriaus specialistai aptarnauja atvykusius interesantus adresu Blindžių g. 17, Vilniuje (1 aukštas, 102 kab.)

 Asmenys priimami kiekvieną darbo dieną:

  • Pirmadieniais – antradieniais, ketvirtadieniais 8.00 – 17.00 val.
  • Trečiadieniais 8.00 – 18.00 val. (iki 18 val. priimami iš anksto užsiregistravusių asmenų prašymai ar skundai)
  • Penktadieniais  8.00 – 15.45 val.

Švenčių dienų išvakarėse NMA darbo laikas trumpinamas viena valanda.

Registruotis konsultacijai galite paspaudę šią nuorodą.

Išankstinės registracijos į konsultaciją instrukcija:

Tiesioginėms konsultacijoms internetu prašome registruotis iš anksto:

trumpuoju numeriu 1841
telefonu +370 (5) 252 6999
teritorinių skyrių telefonais

Prisijungimo instrukcija (MS Teams platformoje)

Teritorinių skyrių elektroninio pašto adresai sudaromi pagal šią formą nevartojant lietuviškų raidžių, o jas pakeičiant lotyniškomis: [email protected].

SKYRIUSADRESASTELEFONAIFAKSAS 
AlytausAlytus, Tvirtovės g.1/Naujoji g. 2+37031576192, +37031556795+370 315 56794
KaunoKaunas, Taikos pr. 54 (įėjimas iš Ryšių g. pusės)+37037308569, +37037308558+370 37 308559
KlaipėdosKlaipėda, Naujoji Uosto g. 11+37046474713+370 46 431403
MarijampolėsMarijampolė, Vytauto g. 28+37034397959, +37034397994-
PanevėžioPanevėžys, Katedros g. 3+37045512160, +37045512182+370 45 502279
ŠiauliųŠiauliai, Dvaro g. 78+37041596120, +37041502476+370 41 596081
TauragėsTauragė, Prezidento g. 7+37044620131, +37044620120+370 446 20130
TelšiųTelšiai, Pramonės g. 5+37044475708, +37044477058+370 444 77059
UtenosUtena, J. Basanavičiaus g. 126+37038964091, +37038964081-
VilniausVilnius, Blindžių g. 17+37052649356, +37052526922-

NMA teritoriniuose skyriuose taip pat teikiama informacija pagal šias priemones:

  • „Parama investicijoms į žemės ūkio valdas“
  • „Parama jaunųjų ūkininkų įsikūrimui“
  • „Parama smulkiems ūkiams“
  • „Parama investicijoms į visų rūšių mažos apimties infrastruktūrą“
  • „Parama asbestinių stogų dangos keitimui“
  • „Miško veisimas“
  • „Nykstančių Lietuvos senųjų veislių gyvulių ir naminių paukščių išsaugojimas“
  • „Meldinių nendrinukių buveinių išsaugojimas“
  • „Žemės ūkio ir maisto produktų kokybės sistemos“
  • „Parama pasinaudoti konsultavimo paslaugomis“

Teikiant su asmens duomenimis susijusią informaciją, taikome asmenų identifikavimo tvarką, padedančią įsitikinti, ar tikrai dėl asmeninės informacijos kreipiasi tas asmuo, kuris turi teisę ją žinoti. Tinkamai neidentifikavus besikreipiančio asmens, informacija apie paraiškos ir kitų dokumentų vertinimo eigą, patikrinimų rezultatus, mokėtinas ar išmokėtas sumas bei kita asmeninė informacija yra neteikiama. 

 

KREIPIMOSI BŪDAS

 

 

IDENTIFIKAVIMO BŪDAI

Atvykus arba konsultuojantis „Microsoft Teams“ programa.

Pagal dokumentą, kurio pagrindu galima nustatyti asmens tapatybę:

  • arba pasą;
  • arba asmens tapatybės kortelę;
  • arba vairuotojo pažymėjimą.

Elektroniniu paštu, pateikus parašu nepatvirtintą klausimą.

Pagal pateiktą informaciją. Užduodant klausimą turi būti nurodoma besikreipiančio asmens:

  • vardas, pavardė (juridinio asmens pavadinimas);
  • arba pareiškėjo ID numeris (galima rasti informaciniame portale);
  • arba žemės ūkio valdos / paraiškos numeris;
  • arba keturi paskutiniai asmens kodo skaičiai.

SVARBU: kadangi elektroninis paštas nėra saugi informacijos teikimo priemonė, juo neteikiama informacija apie konkrečias mokėtinas arba išmokėtas sumas, išsami informacija apie patikrų rezultatus, pritaikytas sankcijas, paramos sumažinimo arba neskyrimo priežastis ir kita išsami informacija apie paraiškas. Dėl šios informacijos asmeniui reikėtų kreiptis pateikiant kvalifikuotu elektroniniu parašu patvirtintą elektroninį laišką, paklausimą siųsti paštu, kreiptis telefonu arba atvykti.

Telefonu – fizinis / juridinis asmuo

Pagal besikreipiančio asmens nurodytus duomenis: 

  • vardą, pavardę (juridinio asmens pavadinimą);
  • arba pareiškėjo ID numerį (galite rasti informaciniame portale);
  • arba žemės ūkio valdos numerį / paraiškos numerį;
  • arba keturis paskutinius asmens kodo skaičius;
  • telefono numeris, iš kurio skambinama,  turi sutapti su nurodytu paraiškoje dėl kurios norima gauti informaciją.

SVARBU: jeigu nėra pateiktas įgaliojimas, suteikiantis teisę duomenis gauti kitam asmeniui, juridinio asmens atveju informacija teikiama tik vadovui.

Telefonu – įgaliotas asmuo

Pagal įgalioto asmens nurodytus duomenis:

  • vardą, pavardę (juridinio asmens pavadinimą);
  • įgaliojimo numerį;  
  • notaro biuro numerį (tik fizinių asmenų atveju);

SVARBU: turi būti pateikiami pareiškėjo / paramos gavėjo, dėl kurio norima sužinoti informaciją, duomenys:

  • vardas, pavardė (juridinio asmens pavadinimas);
  • arba pareiškėjo ID numeris (galima rasti informaciniame portale);
  • arba žemės ūkio valdos / paraiškos numeris;
  • arba keturi paskutiniai asmens kodo skaičiai.

Telefonu – konsultavimo paslaugas teikiantis asmuo

Pagal vardą, pavardę (juridinio asmens pavadinimą) ir telefono numerį, nurodytą:

Jeigu pateiktas įgaliojimas dėl konsultanto atstovavimo savo klientui, duomenys patikrinami taip pat, kaip tikrinami įgalioto asmens atveju. 

SVARBU: besikreipiančio konsultanto nurodytas vardas, pavardė ir telefono numeris, iš kurio skambinama, turi sutapti su nurodytu paraiškoje, sutikime ar paslaugų sutartyje. Jei įvardintame dokumente nurodytas tik juridinio asmens pavadinimas, informacija teikiama tik įmonės vadovui.

Informacija negali būti teikiama, jei paraiškoje, sutikime ar paslaugų teikimo sutartyje nenurodomas konsultanto telefono numeris arba, jei pateikta tik paslaugų teikimo sutartis, kurioje nurodoma, kad paslauga yra tik paraiškos parengimas.

Instrukciją galite skaityti čia.

Ar Jus tenkina asmenų aptarnavimo kokybė NMA, atsakymo pateikimo operatyvumas? Ar buvote aptarnauti mandagiai, ar aiškiai pateikta rūpima informacija? Į šiuos ir kitus klausimus kviečiame atsakyti užpildžius anketą, kurią rasite čia.

Jūsų atsakymai padės mums tobulėti bei gerinti savo kasdienę veiklą!

Dokumentus pdf, jpg, jpeg, png, adoc formatais kartu su pasirašytu lydraščiu galite teikti el. paštu adresu [email protected] ar per ŽŪMIS. Dėl kenkėjiškų programų tikimybės dokumentų neteikite nuorodose. Viso elektroninio laiško dydis iki 25 MB.

Atsisiųskite prašymo formą
Lydraščio forma siunčiant dokumentus
Dokumentų priėmimo, peržiūrėjimo ir atsakymų pateikimo tvarka Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos 
Dokumentų priėmimo ir atsakymų į pateiktus prašymus/skundus/pranešimus pateikimo schema 

Iliustruojantis pasižadėjimas teikti klientams teisingą ir aktualią informaciją

Atnaujinimo data: 2024-12-02