Asmenų aptarnavimas
Informaciją apie savo pateiktas paraiškas ir jų būsenas NMA informacinėse sistemose galite rasti NMA informaciniame portale, kuriame taip pat viešai skelbiami pareiškėjų ir paramos gavėjų sąrašai pagal įvairias mūsų administruojamas priemones.
Artėja Jums aktualios priemonės paraiškų rinkimas, deklaravote plotus ar laukiate išmokų? Apsilankykite DUK skiltyje, kurioje pateikiame atsakymus į Jums rūpimus klausimus.
NMA informacinis portalas | Dažniausiai užduodami klausimai |
Į NMA galite kreiptis:
telefonu – tel. +370 (5) 252 6999 | trumpuoju numeriu 1841 |
Skambinant iš užsienio ar Lietuvoje tel. Nr. +370 5 252 6999, mokestis už minutę taikomas pagal operatorių nustatytus tarifus. Skambinant trumpuoju numeriu 1841 skambučio kaina fiksuota: Telia - 0,12 Eur/min. (Sujungimo mokestis 0,04 Eur), Tele2 - 0,12 Eur/min., Bitė - 0,15 Eur/min. |
Kokią informaciją galite gauti telefonu?
Kokiomis kalbomis galite gauti konsultaciją?
Rusų kalba gali konsultuoti Agnė Daščinskienė | Anglų kalba gali konsultuoti Lina Katunskytė |
el. p. [email protected], tel. +370 (5) 252 6999 | el. p. [email protected], tel. +370 (5) 252 6999 |
Užduoti klausimą galite paspaudę šią nuorodą.
Komunikacijos skyriaus specialistai aptarnauja atvykusius interesantus adresu Blindžių g. 17, Vilniuje (1 aukštas, 102 kab.) |
Asmenys priimami kiekvieną darbo dieną:
- Pirmadieniais – antradieniais, ketvirtadieniais 8.00 – 17.00 val.
- Trečiadieniais 8.00 – 18.00 val. (iki 18 val. priimami iš anksto užsiregistravusių asmenų prašymai ar skundai)
- Penktadieniais 8.00 – 15.45 val.
Švenčių dienų išvakarėse NMA darbo laikas trumpinamas viena valanda.
Registruotis konsultacijai galite paspaudę šią nuorodą.
Išankstinės registracijos į konsultaciją instrukcija:
Tiesioginėms konsultacijoms internetu prašome registruotis iš anksto:
trumpuoju numeriu 1841 |
telefonu +370 (5) 252 6999 |
teritorinių skyrių telefonais |
Teritorinių skyrių elektroninio pašto adresai sudaromi pagal šią formą nevartojant lietuviškų raidžių, o jas pakeičiant lotyniškomis: [email protected].
SKYRIUS | ADRESAS | TELEFONAI | FAKSAS |
Alytaus | Alytus, Tvirtovės g.1/Naujoji g. 2 | +37031576192, +37031556795 | +370 315 56794 |
Kauno | Kaunas, Taikos pr. 54 (įėjimas iš Ryšių g. pusės) | +37037308569, +37037308558 | +370 37 308559 |
Klaipėdos | Klaipėda, Naujoji Uosto g. 11 | +37046474713 | +370 46 431403 |
Marijampolės | Marijampolė, Vytauto g. 28 | +37034397959, +37034397994 | - |
Panevėžio | Panevėžys, Katedros g. 3 | +37045512160, +37045512182 | +370 45 502279 |
Šiaulių | Šiauliai, Dvaro g. 78 | +37041596120, +37041502476 | +370 41 596081 |
Tauragės | Tauragė, Prezidento g. 7 | +37044620131, +37044620120 | +370 446 20130 |
Telšių | Telšiai, Pramonės g. 5 | +37044475708, +37044477058 | +370 444 77059 |
Utenos | Utena, J. Basanavičiaus g. 126 | +37038964091, +37038964081 | - |
Vilniaus | Vilnius, Blindžių g. 17 | +37052649356, +37052526922 | - |
NMA teritoriniuose skyriuose taip pat teikiama informacija pagal šias priemones:
- „Parama investicijoms į žemės ūkio valdas“
- „Parama jaunųjų ūkininkų įsikūrimui“
- „Parama smulkiems ūkiams“
- „Parama investicijoms į visų rūšių mažos apimties infrastruktūrą“
- „Parama asbestinių stogų dangos keitimui“
- „Miško veisimas“
- „Nykstančių Lietuvos senųjų veislių gyvulių ir naminių paukščių išsaugojimas“
- „Meldinių nendrinukių buveinių išsaugojimas“
- „Žemės ūkio ir maisto produktų kokybės sistemos“
- „Parama pasinaudoti konsultavimo paslaugomis“
Teikiant su asmens duomenimis susijusią informaciją, taikome asmenų identifikavimo tvarką, padedančią įsitikinti, ar tikrai dėl asmeninės informacijos kreipiasi tas asmuo, kuris turi teisę ją žinoti. Tinkamai neidentifikavus besikreipiančio asmens, informacija apie paraiškos ir kitų dokumentų vertinimo eigą, patikrinimų rezultatus, mokėtinas ar išmokėtas sumas bei kita asmeninė informacija yra neteikiama.
KREIPIMOSI BŪDAS
|
IDENTIFIKAVIMO BŪDAI |
Atvykus arba konsultuojantis „Microsoft Teams“ programa. | Pagal dokumentą, kurio pagrindu galima nustatyti asmens tapatybę:
|
Elektroniniu paštu, pateikus parašu nepatvirtintą klausimą. | Pagal pateiktą informaciją. Užduodant klausimą turi būti nurodoma besikreipiančio asmens:
SVARBU: kadangi elektroninis paštas nėra saugi informacijos teikimo priemonė, juo neteikiama informacija apie konkrečias mokėtinas arba išmokėtas sumas, išsami informacija apie patikrų rezultatus, pritaikytas sankcijas, paramos sumažinimo arba neskyrimo priežastis ir kita išsami informacija apie paraiškas. Dėl šios informacijos asmeniui reikėtų kreiptis pateikiant kvalifikuotu elektroniniu parašu patvirtintą elektroninį laišką, paklausimą siųsti paštu, kreiptis telefonu arba atvykti. |
Telefonu – fizinis / juridinis asmuo | Pagal besikreipiančio asmens nurodytus duomenis:
SVARBU: jeigu nėra pateiktas įgaliojimas, suteikiantis teisę duomenis gauti kitam asmeniui, juridinio asmens atveju informacija teikiama tik vadovui. |
Telefonu – įgaliotas asmuo | Pagal įgalioto asmens nurodytus duomenis:
SVARBU: turi būti pateikiami pareiškėjo / paramos gavėjo, dėl kurio norima sužinoti informaciją, duomenys:
|
Telefonu – konsultavimo paslaugas teikiantis asmuo | Pagal vardą, pavardę (juridinio asmens pavadinimą) ir telefono numerį, nurodytą:
Jeigu pateiktas įgaliojimas dėl konsultanto atstovavimo savo klientui, duomenys patikrinami taip pat, kaip tikrinami įgalioto asmens atveju. SVARBU: besikreipiančio konsultanto nurodytas vardas, pavardė ir telefono numeris, iš kurio skambinama, turi sutapti su nurodytu paraiškoje, sutikime ar paslaugų sutartyje. Jei įvardintame dokumente nurodytas tik juridinio asmens pavadinimas, informacija teikiama tik įmonės vadovui. Informacija negali būti teikiama, jei paraiškoje, sutikime ar paslaugų teikimo sutartyje nenurodomas konsultanto telefono numeris arba, jei pateikta tik paslaugų teikimo sutartis, kurioje nurodoma, kad paslauga yra tik paraiškos parengimas. |
Instrukciją galite skaityti čia.
Ar Jus tenkina asmenų aptarnavimo kokybė NMA, atsakymo pateikimo operatyvumas? Ar buvote aptarnauti mandagiai, ar aiškiai pateikta rūpima informacija? Į šiuos ir kitus klausimus kviečiame atsakyti užpildžius anketą, kurią rasite čia.
Jūsų atsakymai padės mums tobulėti bei gerinti savo kasdienę veiklą!
Dokumentus pdf, jpg, jpeg, png, adoc formatais kartu su pasirašytu lydraščiu galite teikti el. paštu adresu [email protected] ar per ŽŪMIS. Dėl kenkėjiškų programų tikimybės dokumentų neteikite nuorodose. Viso elektroninio laiško dydis iki 25 MB.
Piliečiai ir kiti asmenys aptarnaujami, jų prašymai ir skundai nagrinėjami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875, ir kitais teisės aktais. Asmenys, kurių asmens duomenis tvarko NMA, savo teises gali įgyvendinti vadovaudamiesi Duomenų subjektų teisių įgyvendinimo Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos tvarkos aprašu, patvirtintu Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2017 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. BR1-64 „Duomenų subjektų teisių įgyvendinimo Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Informacija apie asmenų aptarnavimą NMA 2023 metais |
Aktuali informacija dėl NMA nustatytos klientų aptarnavimo tvarkos |